FAQ

Welkom op onze pagina met veelgestelde vragen. Hier hebben we een lijst met veelgestelde vragen en antwoorden samengesteld, zodat u alle informatie krijgt die u nodig heeft. Als u nog vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op.

Voorraad en levertijden

Zijn alle artikelen op de website op voorraad?

Ja, we tonen alleen artikelen die momenteel te koop zijn.

Wat zijn de levertijden van artikelen?

Bestellingen worden doorgaans binnen 1-2 dagen verwerkt, met standaard verzending binnen 2-5 dagen.

Producten en maatwerk

Welke soorten kunstafdrukken bieden jullie aan?

We bieden een verscheidenheid aan kunstafdrukken, waaronder posters (en binnenkort canvas-, aluminium-, metaal-, acryl-, schuim- en houtafdrukken, houd ons in de gaten!).

Kan ik de afdrukken aanpassen?

Ja, we bieden voor de meeste afdrukken verschillende inlijst- en formaatopties. Voor meer details kunt u contact met ons opnemen via de klantenservice als u specifieke wensen heeft.

Verzending en betalingen

Wat zijn verzendkosten

Onze standaard verzendkosten bedragen € 6,95 (incl. BTW)* per bestelling. De verzendkosten worden berekend bij het afrekenen.

Hoe wordt een bestelling verzonden en kan ik deze volgen?

Uw bestelling wordt veilig verpakt in stevige kartonnen dozen en verzonden via onze bezorgpartner. Wanneer uw bestelling gereed is voor verzending, sturen wij u een e-mail met trackinggegevens. U kunt de voortgang van uw bestelling volgen door op de trackinglink te klikken of door in te loggen op uw account, waar de status wordt weergegeven als 'verzonden'.

Als u niet thuis bent, probeert de bezorger het pakket bij de buren achter te laten. Indien dit niet mogelijk is, wordt er een 'Niet Thuis Bericht' in uw brievenbus geplaatst. Via dit bericht kunt u via de website van de bezorgdienst de bezorging opnieuw inplannen, op een tijdstip dat het u uitkomt.

Welke betaalmethoden biedt u aan?

Bestellingen kunt u online betalen via onze webshop. wij bieden verschillende betalingen aan, zoals iDeal, Creditcard (Visa, Mastercard, AMEX), PayPal etc. Selecteer tijdens het afrekenen de betalingsopties die het beste bij u passen.

VAT

Alle prijzen op artportal.nl bij het afrekenen zijn inclusief BTW

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Stap 1: Uw artikelen selecteren

Blader door ons assortiment en klik op de knop 'Toevoegen aan winkelwagen' onder de artikelen die u wilt kopen. Deze artikelen worden automatisch aan uw winkelwagen toegevoegd. U kunt indien nodig doorgaan met het toevoegen van items. Als u klaar bent, gaat u verder door op 'afrekenen' te klikken.

Stap 2: Registratie en inloggen

Als u een nieuwe klant bent, kunt u zich registreren door uw e-mailadres op te geven. We gebruiken een login zonder wachtwoord. U kunt eenvoudig uw account aanmaken met uw e-mailadres. Elke keer dat u inlogt, sturen wij u een eenmalig wachtwoord per e-mail. Bestaande klanten kunnen eenvoudig inloggen met hun geregistreerde e-mailadres.

Hoewel we een winkelervaring zonder account bieden, moedigen we al onze gebruikers aan om een ​​account aan te maken, zodat ze hun bestelling beter kunnen volgen.

Stap 3: Vul uw gegevens in en kies voor verzending

Om uw bestelling te kunnen verzenden, hebben wij uw naam en adres nodig.

Stap 4: Betalingsinformatie

Selecteer de betaalmethode van uw voorkeur uit de aangeboden opties.

Stap 5: Controleer en plaats uw bestelling

Controleer de artikelen in uw winkelwagen. U kunt de nodige aanpassingen maken voordat u uw bestelling afrondt. Zodra u op 'bestelling plaatsen' klikt, wordt u doorgestuurd naar de betaalpagina om uw aankoop af te ronden.

Bevestiging

Na succesvolle betaling ontvangt u een bevestigingsmail. Controleer uw spammap als u deze niet in uw inbox ziet. Als u problemen ondervindt bij het ontvangen van uw bevestiging, neem dan contact op met onze klantenservice via storesales@artportal.nl .

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Als u na het plaatsen van uw bestelling de bevestigingspagina ziet, kunt u er zeker van zijn dat wij uw bestelling hebben ontvangen. U kunt altijd inloggen op artortal.nl om uw bestelstatus te controleren.

Contact opnemen met de klantenservice:

Als u vragen heeft of hulp nodig heeft, kunt u een e-mail sturen naar storesales@artportal.nl

Problemen met bevestigingsmails:

Soms ontvangt u mogelijk geen bevestigingsmail vanwege de volgende redenen:

  • Het ingevoerde e-mailadres is mogelijk verkeerd getypt.
  • De bevestigingsmail kan worden geblokkeerd door uw spamfilters. Controleer uw spammap.

Retourneren en restituties

Wat moet ik doen bij een klacht?

U kunt een e-mail sturen naar onze klantenservice waarin u uw klacht duidelijk beschrijft, samen met uw bestelling of andere relevante informatie.

Deze e-mail kunt u sturen naar de klantenservice via storesales@artportal.nl . U ontvangt binnen 2 werkdagen antwoord over de afhandeling van uw klacht.

Hoe retourneer ik een artikel?

U kunt uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst annuleren en de koopovereenkomst herroepen. Na herroeping heeft u 14 dagen de tijd om de producten te retourneren naar het opgegeven retouradres. Artikelen moeten ongebruikt, compleet, in originele staat en in de originele verpakking worden geretourneerd.

Indien een artikel beschadigd is aangekomen, maak dan direct een foto van zowel de beschadigde verpakking als het artikel en stuur deze naar storesales@artportal.nl . Zorg ervoor dat het artikel vóór verzending in een stevige verpakking is verpakt om schade tijdens het transport te voorkomen.

Je ontvangt je volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor het retourneren van het product zijn voor eigen rekening. Bewaar de track & trace code en het afleverbewijs totdat de terugbetaling is verwerkt.

Zodra het artikel onbeschadigd en in de originele productverpakking wordt geretourneerd, nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op. Terugbetaling vindt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na annulering plaats via hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt.

U mag de producten beoordelen/gebruiken zoals u dat in een winkel zou doen. Wanneer u de producten echter gebruikt op een manier waardoor schade ontstaat, bent u aansprakelijk voor de waardevermindering.

Producten die op maat gemaakt zijn, zijn uitgesloten van het wettelijke herroepingsrecht. Deze omvatten:

- Alle prints op canvas of fotopapier die op maat gemaakt worden met behulp van de maatconfigurator op artportal.nl.

- Lijsten en kunstafdrukken die op maat zijn gemaakt door de lijstenmaker.

  • Veilige en beveiligde betalingen

    iDeal, Visa, Paypal! wij staan ​​voor je klaar! Geniet van handige, zorgeloze betalingen voor al uw aankopen.
  • Verpakking en verzending

    Ontvang ons unieke assortiment producten dat binnen slechts 2-5 dagen bij u thuis wordt afgeleverd.
  • Snel en gemakkelijk winkelen!Keeping It Green

    Eco-strijders verenigen zich voor duurzame winkelmogelijkheden! Help ons mee om het groen te houden door te kiezen voor onze stijlvolle producten.
  • Samengesteld met liefde

    Ontdek een selectie samengesteld met liefde en passie. Producten worden uitgekozen om vreugde en opwinding op uw dag te brengen.